Poštovné ZADARMO na všetky objednávky pri nákupe nad 40€

Často kladené otázky

OTÁZKY OBJEDNÁVKY:

Ako môžem kontaktovať spoločnosť ohľadom mojej objednávky?

Náš zákaznícky servis môžete kontaktovať e-mailom alebo prostredníctvom stránky „Kontakt“ nášho internetového obchodu.

 

Môžem svoju objednávku neskôr zmeniť?

Áno, svoju objednávku môžete zmeniť, kým nebude spracovaná. Ak už bola objednávka spracovaná, bohužiaľ ju nemôžeme zmeniť. Ak si želáte zmeniť objednávku, dajte nám prosím vedieť pred spracovaním objednávky emailom: info@runwayshape.sk

Do e-mailu nezabudnite uviesť číslo objednávky, aby sme mohli objednávku identifikovať.

 

Kde si môžem nájsť číslo svojej objednávky?

Číslo Vašej objednávky je uvedené v e-mailovom potvrdení odoslanom po zadaní objednávky.

 

Kde nájdem email s potvrdením objednávky?

Náš systém automaticky odošle potvrdzujúci e-mail na e-mailovú adresu, ktorú ste zadali pri objednávke. Ak ho nemôžete nájsť v prichádzajúcich správach, pozrite sa do priečinka SPAM. Ak ste nedostali e-mail, kontaktujte náš zákaznícky servis.

 

INFORMÁCIE O PLATBE:

Ako môžem zaplatiť?

Bankovou kartou alebo na dobierku.

 

Koľko bude poplatok za dobierku?

V prípade platby na dobierku si kuriérska služba účtuje manipulačný poplatok na dobierku, ktorý musíte zaplatiť spolu s objednávkou. Poplatok za dobierku: 1.99 EUR

 

V prípade dobierky môžem u kuriéra zaplatiť kartou?

Platiť môžete v hotovosti alebo platobnou kartou u kuriéra.

 

Aký účet používate?

Používame e-faktúru, ktorá Vám bude zaslaná na emailovú adresu, ktorú ste uviedli pri objednávke, v predpokladaný deň doručenia.

 

INFORMÀCIE O DORUČENÌ:

Ako dlho trvá doručenie? Koľko dní bude trvať, kým dostanem objednaný produkt?

Dodacia lehota: 1-5 pracovných dní. Balík je doručený kuriérskou službou GLS. Kuriérska služba pred doručením pošle Vám SMS a e-mail o čase doručenia. Poštovné: 3,99 EUR

Pri nákupe nad 40 EUR je doprava vždy zadarmo.

 

Ktorá kuriérska služba doručí môj balík?

Naše produkty sú doručované kuriérskou službou GLS.

 

Existuje možnosť doručenia cez víkend, po pracovnej dobe alebo poštou?

Žiaľ, doručenie cez víkendy alebo po pracovnej dobe nie je možné. Keďže balíky nedoručuje pošta, nie je možné ich preberať poštou. Zadajte adresu, na ktorej si to môže niekto vyzdvihnúť počas dňa.

 

Koľko stojí doručenie?

Pri nákupe do 40 EUR je poštovné 3,99 EUR.

Poštovné ZADARMO na všetky objednávky pri nákupe nad 40 EUR.

 

Ako zistím, že moja objednávka bola spracovaná?

Keď Vašu objednávku spracujeme, budete informovaní e-mailom.

 

Zadal som nesprávnu adresu, môžem ju neskôr zmeniť?

Áno, môžeme ho upraviť, kým nebude objednávka spracovaná. Je dôležité vedieť, že po spracovaní objednávky ju už nemôžeme upravovať. Hneď ako si všimnete chybu, dajte nám vedieť.

 

Zadal som nesprávnu adresu a moja objednávka už bola spracovaná, čo mám robiť?

Pred doručením dostanete od kuriérskej služby SMS, ktorá bude obsahovať dátum doručenia a číslo balíka. Ak doručený čas/adresa doručenia nie je správny, môžete čas/adresu doručenia zmeniť zavolaním na telefónne číslo v SMS alebo zavolaním na zákaznícky servis kuriérskej služby GLS.

 

Dostanem od kuriérskej služby upozornenie o tom, kedy môžem očakávať moju objednávku?

Áno, od kuriérskej služby dostanete SMS, v ktorý deň a v akom čase bude váš balík doručený.

 

Dostal som SMS od kuriérskej služby, ale bohužiaľ čas nie je dobrý. Môžem zmeniť čas doručenia?

Áno, dodávka sa uskutočňuje flexibilným doručením. Prijatá SMS obsahuje aj kontaktné údaje kuriéra a zákazníckeho servisu GLS. Ak vám dodacia lehota nevyhovuje. Ak si zavolajete na zákaznícky servis GLS môžete zmeniť dodaciu lehotu na čas, ktorý vám vyhovuje.

Kontakt zákazníckeho servisu GLS:

Telefón: +421 45 52 42 500 * or 18 585 **

 

Nikto nebol doma, nemohol som si balík vyzdvihnúť. Kuriér tu nechal odkaz. Čo mám robiť v tento prípade?

Dodávka je realizovaná flexibilným doručením. Ak sa dodávka najskôr nepodarí, GLS pokúsi sa ju doručiť viackrát. Odporúčame Vám zavolať na zákaznícky servis GLS a zmeniť dátum doručenia na čas, ktorý vám vyhovuje. Kontakt na zákaznícky servis GLS:

Telefón: +421 45 52 42 500 * or 18 585 **

 

Môže balík vyzdvihnúť niekto iný?

Áno, balík vo Vašom mene môžu prevziať aj vaši rodinní príslušníci/kolegovia.

 

Doručujete aj do zahraničia?

Žiaľ, momentálne doručujeme len na Slovensko a do Maďarska.